.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فعالیت سامانه الکترونیکی سمات در بانک توسعه تعاون
مدیرعامل بانک توسعه تعاون کشور از فعالیت سامانه الکترونیکی سمات در 365 شعبه فعال این بانک در سراسر کشور خبر داد...
فعالیت سامانه الکترونیکی سمات در بانک توسعه تعاون

مدیرعامل بانک توسعه تعاون کشور از فعالیت سامانه الکترونیکی سمات در 365 شعبه فعال این بانک در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش شمال نیوز ، ماشاء الله عظیمی ظهر پنجشنبه در همایش جامعه اسلامی کارگران مازندران در ساری اظهار داشت: بانک توسعه تعاون در سال گذشته مبلغ 440 میلیارد تومان تسهیلات در اختیار تعاونی های کشور گذاشت که سهم مازندران حدود 10 درصد از این اعتبار بود.

این مسئول بانک توسعه تعاون با بیان اینکه بانک توسعه تعاون به کلیه اهداف از بدو تاسیس تاکنون دست یافته خاطرنشان کرد: تمامی جنبه های یک بانک در بانک توسعه تعاون لحاظ شده است.

وی با بیان اینکه کارگران باید موسسه مالی داشته باشند در خصوص این طرح گفت: جامعه اسلامی کارگران پیگیر اجرایی کردن این طرح است.

عظیمی افزود: این طرح در مراحل اولیه اخذ مجوز است و با ایجاد این موسسه می توان امیدوار بود که از مشکلات جامعه کارگری کاسته شود.

وی یادآور شد: چنانچه اقتصاد تعاونی در محیط های کسب و کار ترویج پیدا کند موضوعی به نام کارگر و کارفرما وجود ندارد.

مدیرعامل بانک توسعه تعاون کشور با بیان اینکه رویکرد توزیع عادلانه امکانات در بخش تعاون امکانپذیر است تصریح کرد: برای داشتن فعالیت های سیاسی ، اقتصادی ، امنیتی و سایر فعالیت ها نیازمند رسیدن به دانش محوری هستیم.

وی افزود: اگر همه عوامل انسانی در بخش های تولیدی را به عنوان تکنسین تربیت می کریدیم امروز دچار مشکل اشتغال کارشناسانی که به دنبال نشستن درپشت میز هستند نبودیم.

عظیمی با اشاره به اینکه باید با دانش مناسب خود را مسلح کنیم اظهار داشت : باید برای دانش آموختگان فضایی مناسب با فضای کسب و کار مهیا کرد.

وی با بیان اینکه فضای کسب و کار باید نیازسنجی شود یادآور شد: بدین طریق توسعه دانش نیز در همان مسیر نیاز فضای کسب و کار خواهد بود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

nk 5 تير 1389
440میلیاردتومان رقم بسیار کمی است ،نشانگرضعیف بودن این موسسه مالی است شایسته بانک بودن راندارد قطعامشتریان خودرانمی تواند راضی نگهدارد ومعمولا روندرسیدگی به طرحها وپرونده ها بسیارکندوطولانی است

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.127 seconds.